Benoni

20 februari 2017 - Benoni, Zuid-Afrika

we wisten het al een hele week, het zou slecht weer worden. En de weergoden hebben hun best gedaan. Maar niet voor ons. De mensen zaten hier te snakken naar regen. Met bakken kwam het. En onweren.

We zitten nu nog maar 1 dag, morgen eind van de middag gaan we de auto inleveren. Voor morgen staan er nog een paar verwennerijen op het programma. Manicure, pedicure en een lekkere massage. Wat heerlijk!

Over een half uurtje komt de kok weer naar ons huisje, kijken wat hij voor ons klaar kan maken. We komen hier nu voor het derde jaar en nog altijd is hij zo verlegen en zo  verschrikkelijk beleefd. Wat een lieverd.

Vanmorgen nog even naar de Pick and Pay geweest voor de laatste boodschappen. En natuurlijk ook in de kledingwinkel en in de crazy plastic world. Wat ze allemaal niet verkopen, wat een geweldige winkel.

Bij ieder parkeerterrein staan er securety mensen die over je auto waken . Ga je weg dan is er  een paar rand fooi. En dan wordt je toch weer met" Thanx mama" aangesproken. En dat vind ik zo lief.

We hebben 10 adressen gehad en ieder adres had zo zijn eigen charme. Maar bij deze, laatste, lodge mogen we altijd tot 's avonds blijven. Zitten op 10 min. Van het vliegveld. Heel fijn is dat.

Als het goed is komen we rond een uur of twee weer in de Calsstraat. Dan zit deze heerlijke vakantie er weer op.

1. Maja:
    20 februari 2017
    Een heel goede reis terug!
  2. Wilna:
    20 februari 2017
    Fijn dat jullie een heerlijke vakantie hebben gehad, en die kok kun je die niet mee nemen
    Het weer hier is troosteloos dan weet het maar alvast.
    Ik zou zeggen goede terug reis en we zien jullie wel weer verschijnen.
  3. Jopie:
    20 februari 2017
    Jullie hebben weer genoten, nog laatste verwendag!!
    Goede reis.
  4. Lia:
    20 februari 2017
    Hopelijk laat het weer van de laatste dag geen grote indruk achter! Een hele goede terug reis en tot gauw!
  5. Marianne:
    21 februari 2017
    Wat zullen jullie relaxed thuiskomen na weer zo'n prachtige reis en op de laatste dag ook nog eens een verwennerij met massage enz. Een een goede terugreis gewenst. En spoedig tot ziens !