Panorama route

14 februari 2017 - Witrivier, Zuid-Afrika

We kwamen op ons nieuwe adres aan in Sabie. 4 hondjes ter verwelkoming voor Jan. En bij nader inzien  ook een poes. Wat een prachtig appartement hadden we daar. Buiten keukentje, waar we geen gebruik van maakten ,,grote badkamer en heel vriendelijke huiseigenaren. Allleen wat ze zeiden over de WiFi, was duidelijk een leugen.'s avonds om 8 uur ging de knop om en was er geen internet. Was wel lullig omdat we contact  wilden houden met  Yuri. Maar alles is daar gelukkig oké. Jan was des duivels. Maar alles is goed gekomen.

Gisteren zijn we de hele panoramaroute gereden. Wat is dat prachtig, de potholes, Gods window en de drie rondavels. De vergezichten zijn onvergetelijk, al die kleuren groen, WoW. Dat was genieten. De route is ong 250 km. lang. Onderweg kwamen we Tom Dumoulin, de wielrenner tegen. We wisten dat hij  op trainingskamp was. Bij de 3 rondavels heeft Jan nog een Volendammers blij gemaakt met wat voetbal uitslagen. Die man wist niets en was superblij met de info.

Wat een verschillende mensen zijn er toch. Soms waggelen ze, zo dik. Donkere mensen ( vooral de ouderen) zijn echt dik. Sommige kunnen amper een kortebroek aan, anderen zijn heel oud en dragen oranje schoenen. Heerlijk.  Wat ons opviel is dat de donkere mensen betere banen hebben. De scholing is goed. Je ziet het aan de auto's, kleding  en haardracht. De vrouwen hebben allemaal gestyled haar. Bijna niemand loop met kroeshaar.

Vandaag zijn we in  wit rivier. We vielen gelijk met ons neus in de boter, VALENTINE.

1. Arjo:
    15 februari 2017
    Tis weer genieten voor jullie fijn hoor groetjes
  2. Lia:
    15 februari 2017
    Weer heerlijk genieten. Wat maken jullie mooie dingen mee!