Tzaneen

4 februari 2017 - Tzaneen, Zuid-Afrika

jdat het 2 dagen goed was en daarnagisteren op tijd vertrokken uit Polokwane om een leuk dorpje te bezoeken onderweg naar Tanzeen. Leuke kleine winkeltjes, lieflijk dorpje. Het was prachtig weer, fototoestel paraat, kom maar op.

Dat viel dus vies tegen, het goot. Het was dus op een berg en een bewoonster zei al Dat 2 dagen goed weer altijd opgevolgd werd door 3 dagen slecht weet. Het was er 17 graden.frisjes dus.

Dan op naar Tanzeen.  Mooie lodge met 50  kamers waarvan er denk ik 3 verhuurd waren. Mensen hebben net vakantie gehad.

Naar de aapjes vanmorgen, een opvanghuis, gerund door vrijwilligers. Aapjes door de moeders verlaten, moeders die dood zijn, daar proberen ze weer een pleegmoeder te vinden. Een vrijwilligster kwam uiut de Verenigde Staten, maar zei ze zeg maar dat ik uit Canada  kom. Ik zei waarom, Trump. Dat was genoeg

Daarna weer naar een krokodillenranch. Wat een engerds zijn het toch. Ze krijgen krokodillen vlees te eter, kun je daar ook kopen trouwens. Maar de bedrijfsleider was een vrolijke man., de lachsalvo's vlogen in het rond. Heerlijk om zo vrolijk door het leven te gaan.

Morgen weer een rustig dagje op het park, heerlijk onder de palmbomen bij het zwembad. Boekje mee, I pad mee, wie doet me wat.

1. Lia:
    5 februari 2017
    Jammer van het weer, daarvoor ga je niet naar ZA. Hopelijk toch genoten!!
    Op naar het volgende verslag;-)
  2. Annelies:
    6 februari 2017
    Hé Joke en Jan,
    Zojuist je verslagen gelezen. Ik lees dat jullie weer heerlijk genieten daar!
    Fijne vakantie verder!