ingeladen.Witrivier

17 februari 2017

Regen en nog eens regen. Lekker nat geregend gisteren toen we dorpje eens wilden bekijken. Rennen van boom naar boom maar toch nat. Maar ach, de temperatuur was nog goed. Nog even langs de supermRkt waar de koelvitrine lekker laag stonden. Bar.

Terug naar de auto komen we een geldauto tegen. Er staat dus een man met een automatisch geweer op wacht. Je doet niets hoor.  Ik zei tegen hem you are a very dangereuses man, en dan lacht hij al zijn tanden bloot. Ze zijn allemaal zo aardig.

De kleine kindjes met hun kleurige kleding, je zou ze zo maar knuffelen. De dames hebben bijna allemaal iets met hun haar gedaan. Volgens mij zitten ze uren bij de kapper. Je ziet bijna geen kroeshaar meer..

Yuri is bijna weer thuis. Zou vanmiddag aankomen op Schiphol.

Wij komen woensdag thuis. Ik ga graag weg maar kom ook graag weer thuis.

1. Jopie:
    17 februari 2017
    Jammer van de regen!! Ondanks dat toch dorpjes bekeken. Geniet er nog even van!! Groetjes en goede vlucht terug.
  2. Lia:
    17 februari 2017
    Regen ja, maar met die temperatuur is het vast te verdragen. Het schiet al weer aardig op voor jullie, wat gaat dat snel. En zeker als je daar heerlijk aan het genieten bent!! Nog een paar mooie laatste dagen gewenst. Groetjes.
  3. Marianne:
    17 februari 2017
    Ach beetje regen ! Zijn jullie als Nederlanders wel gewend.
    Geniet nog lekker van de laatste dagen in het mooie zuid Afrika. Goed terugreis en tot ziens weer in het Goese !