Ku sungula

9 februari 2017

phalaborwa, daar begint ons volgende adres.Bij donkere mensen, heel erg aardig. Het zwembad was prima, televisie met bvn, ontbijt prima en airco goed. Alleen , er was geen stoel. Buiten, tussen de mango's en grapefruits waren alleen betonnen bankjes. Dat was het enig minpuntje. Maar een hele middag op zo'n bankje, daar krijg je dus een houten kont van. Dus dan maar weer eens even op bed.

De man  die veel klusjes deed, zwembad, tuinman en reperateur , zei tegen Jan, ik wil je auto vwassen,. Zo'n mooie auto en zo vies, die ga ik wassen.. gelijk de andere morgen was hij bezig. Wat lief. We hebben er heel goede herinneringen aan, alleen dat bankje he.

Nu zijn we op ku sungula, wat een verschil is dat. Heerlijke banken, stoelen groot bed. 4 rondavels staan klaar voor de gaste.kok komt vragen hoeraatjes je wilt eten, maakt dieren van het eten. Kippetje als voorgerecht. Zwaan als ontbijt. We worden in die watten gelegd. Vlakbij ons op 20 meter is een  drinkplaats. Familie zwijn kwam al drinken, we zagen bavianen en hertachtigen.

Vanavond gaan we een gamedrive doen. Sundown, ben benieuwd.

1. Lia:
    9 februari 2017
    Dat klinkt weer super! En dat bankje, och, je waardeert je volgende adres met banken des te meer ;-)
    Ik ben benieuwd naar je gamedrive, welke dieren je nu weer zult zien.
    Groetjes,